De actiecode is toegevoegd aan je winkelmandje Onze productiemachine voor dit product is in onderhoud. Alle bestellingen zullen tussen de 5 en 7 dagen later geleverd worden dan de aangegeven levertijd.
Alle producten

Bestelling

  • Waarom zijn mijn bestanden afgekeurd?

    Het is mogelijk dat je bestanden niet voldoen aan onze opmaak voorwaarden. Je kunt zelf controleren of je bestanden hieraan voldoen. Kijk hier voor de werktekeningen en aanleverspecificaties of neem een kijkje op ons blog, waar in dit artikel beschreven wordt waar onze opmaak eisen aan moeten voldoen.

    Wanneer je twijfelt of je bestanden aan de aanlevereisen voldoen, dan kun je altijd contact opnemen via onze mailbox “klantenservice@drukstart.nl” of bel naar 0252 - 22 28 52.

  • Kan ik andere formaten bestellen dan op de website te vinden zijn?

    Ja dat kan uiteraard. Om voor jou het overzicht te behouden tonen we je slechts een beperkt deel van ons assortiment. Wil je liever een ander formaat, vraag dan een

  • Kan ik mijn drukwerk op een andere papiersoort laten drukken dan op de website wordt aangeboden?

    Ja, dat is ook mogelijk. Wanneer je jouw drukwerk op een andere papiersoort wilt laten drukken dan op de website wordt aangeboden, dan kun je een offerte aanvragen via de website met de gewenste specificaties of stuur een e-mail naar klantenservice@drukstart.nl. We reageren altijd heel snel (op werkdagen binnen 24 uur), maar wil je nog sneller antwoord? Bel dan tijdens kantooruren naar 0252 - 22 28 52.

  • Tot hoe laat mag ik mijn bestanden aanleveren?

    De levertijden op de website gelden wanneer de betaling bij ons binnen is én wanneer je jouw bestanden vóór 10:00 aanlevert. Vanaf dat moment worden onze machines ingesteld en beginnen ze met drukken. Als je later bent dan 10:00, dan schuift de levertijd een dagje op.

    Je hoeft niet zelf uit te rekenen wanneer jouw producten binnen komen. Onze slimme website weet namelijk hoe laat jij bestelt en toont onderaan bij het vakje “levertijden” de datum dat het drukwerk bij jou in huis is. We proberen ten alle tijden ons aan de beloofde levertijd te houden! Mocht er iets toch iets mis gaan, dan doen we er ook alles aan om dit op te lossen op onze kosten.

  • Moet ik mezelf registreren om een bestelling te kunnen plaatsen?

    Wanneer je een bestelling wilt plaatsen, heeft Drukstart.nl je gegevens nodig om je drukwerk naar het juiste afleveradres te versturen. We gebruiken deze gegevens alleen voor onze administratie en dit wordt niet gedeeld met derden of andere partijen!

  • Krijg ik een orderbevestiging als ik bestel?

    Ja natuurlijk krijg je bij ons direct een bevestiging van wat je besteld hebt. Kun je deze niet direct vinden, kijk dan voor de zekerheid in je ‘ongewenste mail’ of ‘spam’. In deze e-mail staat je ordernummer, ook wel bestelnummer genoemd, die je nodig hebt als je een vraag hebt over je bestelling. Aan de hand van dit nummer kunnen onze medewerkers direct meekijken in het systeem en het juiste antwoord geven op je vraag.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Zodra we jouw bestanden goedkeuren krijg je van ons een e-mail met de uiterste leverdatum van het drukwerk. Wanneer we jouw drukwerk op een eerder moment efficiënt in kunnen plannen, dan zullen we het al eerder naar je versturen, zodat je direct kunt beginnen met jouw promotie. In alle gevallen sturen we je de ochtend van verzending nog een e-mail waarin we aangeven dat jouw drukwerk verzonden is. Wanneer we de track and trace link al in ons bezit hebben sturen we die gelijk even mee, zodat je jouw order zelf kunt volgen. Wel zo makkelijk ;-)

  • Wat betekent mijn orderstatus in mijn account?

    In jouw bestelgeschiedenis kun je per bestelling zien wat de status is van de gehele bestelling. Deze bestellingstatussen zijn vaak minder interessant dan de status per product oftewel per orderregel. Door op het bestelnummer van de bestelling in het overzicht te klikken kun je deze orderregel-statussen zien. Elke status heeft een andere betekenis.

  • Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

    In sommige gevallen is het nog mogelijk om je afleveradres door ons te laten wijzigen. Zorg er in dat geval voor dat jouw nieuwe afleveradres al toegevoegd is in jouw adressen. Wanneer één, of meerdere orderregels binnen jouw bestelling één van de volgende statussen hebben, dan is het helaas niet meer mogelijk om het adres van jouw bestelling te wijzigen: Je order is geproduceerd, je order is verzonden, je order is afgeleverd of je order is geannuleerd. Wanneer één of meerdere orderregels de status 'Je order is in productie' hebben, kun je contact met ons opnemen. In sommige gevallen is het namelijk nog mogelijk om jouw verzendadres te wijzigen. In alle andere gevallen is het geen probleem om het verzendadres nog om te zetten. Bel ons direct op 0252 - 22 28 52. We veranderen het graag voor je.